Datum objave: 26. kolovoza 2024.

Javni poziv “MOZAIK 7” – 26.08.2024.

Tekst Javnog poziva

KLASA: 112-02/24-01/11

URBROJ: 2105-23-01-24-02

DATUM: 26.08.2024. godine

U sklopu projekta MOZAIK 7 koji se provodi u okviru instrumenta ”Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza VII” temeljem poziva SF.2.4.06.06 Europskog socijalnog fonda plus,

OSNOVNA ŠKOLA – SCUOLA ELEMENTARE MILANA ŠORGA OPRTALJ – PORTOLE kao partner u projektu raspisuje

JAVNI POZIV

za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju

Radno mjesto: POMOĆNIK/POMOĆNICA U NASTAVI

Broj traženih osoba: 1

  • Mjesto rada: Oprtalj
R.br.Naziv škole i sjedišteRazred 2024./2025.PUN/SKPSati tjedno
1.Osnovna škola – Scuola elementare Milana Šorga Oprtalj – Portole, Matka Laginje 25, 52428 Oprtalj7.PUN31
  • VRSTA UGOVORA: Ugovor o radu na određeno vrijeme za školsku godinu 2024./2025.

UVJETI koje mora ispunjavati kandidat/kandidatkinja:

  • završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje
    • završeno osposobljavanje i stečena djelomična kvalifikacija
    • PUN ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora
    • PUN ne smije biti osoba protiv koje se vodi kazneni postupak ili je pravomoćno suđena za neko od kaznenih djela

Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili preslici:

  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokaz o državljanstvu,
  • životopis,
  • uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati (preslika) ili završen Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije PUN/SKP, u skladu sa novim propisima, na temelju SZ i SK i Registar HKO,
  • dokaz o radnom stažu (elektronički zapis radne knjižice Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje) ne starije od 30 dana,
  • dokazi o pravu prednosti pri zapošljavanju, ukoliko ostvaruju takva prava.

OPIS POSLOVA:

Poslovi PUN realiziraju se tijekom boravka učenika ili skupine učenika u školi i izvan učioničkim aktivnostima koje su sastavni dio kurikuluma i godišnjeg plana i programa škole. Poslovi pomoćnika u nastavi su: potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potpora u kretanju, potpora pri uzimanju hrane i pića, potpora u obavljanju higijenskih potreba, potpora u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s radnicima škole te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika i poslovi prema zaduženju ravnatelja škole nakon završetka nastavne godine.

S kandidatom/kandidatkinjom izabranom za PUN za učenike s teškoćama u razvoju sklopit će se pisani Ugovor o radu na određeno vrijeme za nastavnu godinu 2024./2025., u trajanju od rujna 2024. godine do kolovoza 2025. godine kojim će se definirati međusobna prava i obveze.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju dužne su uz prijavu na javni poziv priložiti dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, potvrdu o priznanju statusa iz kojeg je vidljivo navedeno pravo prednosti i dokaz da su nezaposlene.

Kandidat/kandidatkinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), te članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), dužan/a se u prijavi na javni poziv pozvati na to pravo, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) uz prijavu na javni poziv dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju navedene na mrežnoj stranici Ministarstva Hrvatskih branitelja Republike Hrvatske

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ 84/21) uz prijavu na javni poziv dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti dokaze potrebne za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju navedene na mrežnoj stranici Ministarstva Hrvatskih branitelja Republike Hrvatske

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapošljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na oglas dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo.

Kandidat/kandidatkinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), uz prijavu na javni poziv dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Na JAVNI POZIV se mogu javiti i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada. Kandidati koji su već završili taj program trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju. Edukaciju će organizirati Istarska županija u okviru provedbe projekta MOZAIK 7.

Preslike traženih isprava ne moraju biti ovjerene, a polaznici su prije sklapanja pisanog ugovora dužni dostaviti na uvid izvornik isprava.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.

Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva mora započeti teći od 26.08.2024. te prijave moraju biti zaprimljene najkasnije do 03.09.2024. do 10,00 sati na adresi Škole u koju se kandidat prijavljuje s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.

Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju sve dokumente u sve škole, a u prijavi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.

Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka.

Osobe koje se prijave na Javni poziv podnošenjem prijave daju svoju suglasnost Osnovnoj školi – Scuola elementare Milana Šorga Oprtalj – Portole da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu zapošljavanja, te da ih može koristiti i u svrhu kontaktiranja i objave na svojim internetskim stranicama i/ili oglasnoj ploči.

Informacije o svojim pravima i načinu postupanja s osobnim podacima osobe mogu vidjeti na linku škole.

Kandidati će o rezultatu biti obavješteni putem mrežnih stranica Škole.

Ravnateljica:

Ljubica Puškar, mag. educ. biol. et chem.

Pročitajte još

Skip to content